Love

ILYSM .. IMYSM.. :'(

www.tips-fb.com

leya syg abg..cuma itu yang mampu leya bgtau..leya harap suma kenangan yang kita cipta selama kita bersama akan abg kenang sampai bila-bila walaupon mungkin leya dh takda 1 hari nanti..

abg,
kalau leya tak dapat jaga abg, tak dapat sentiasa ada di sisi abg macam yang kita penah impikan, leya nak abg tau yang leya takkan pnah berhenti mencintai abg..leya redha dengan segala dugaan yang Allah tulis untuk kita..leya percaya jauh mana pon jarak kita, kalau dh tertulis leya milik abg & abg milik leya insyaAllah kita akan bersama selagi diizinkan-Nya.


syg,
leya tak kuat..leya lemah..lemah sangat2 tanpa abg..leya tak tau mcm mana nk teruskan hidup ni tanpa abang..tapi kalau nanti kalau leya dah takda, tak kisah la takda lg kat dunia ni @ dalam hidup abg, abg mesti hidup bahagia & leya nak sangat abg hidup bahagia lebih dari sekarang..leya tau sygleya kuat, tak macam leya..manja+kuat nangis+lembik..


syg,
Apapon yg jadi leya tetap kat sini..leya ada kat sini sbg teman,kekasih & selalu berharap & berdoa supaya jodoh leya cuma dengan abg..Leya takkan berhenti berdoa supaya sumanya berjalan seperti yang kita impikan..


lastly,
leya takkan penah lupa nak pesan suma ni kat sygleya:




  • Plz jaga diri syg bbaik..wat keja+jga kesihatan+drive elok2..




  • klau dah kat umah lpas blik keja jgn lupa mkn+mandi+solat..




  • Syg mesti makan banyak2..nanti bleh gemuk mcm leya.. :p




  • Kurangkan merokok tau,syg..

Abg,
cuma ni saja yang leya rsa nak tulis pada abg utk hari ni..jangan lupa leya ya..jangan serabut2..jalani la kehidupan sekarang dengan lebih tenang & bahagia.. & jangan lupa ada ssorang yang sntiasa doakan keselamatan & kesejahteraan syg..& orang tu juga la yang sentiasa mencintai syg selagi nyawa ni tak terpisah dr badan.. ILYSM,bucuksyg.. :-*




ikhlas menyanyangimu,




Terima Kasih Daun Keladi.
Nanti Datang Baca Lagi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...