Love

Perihal Pelamin Anganku..

www.tips-fb.com

Dalam banyak-banyak hal persiapan kawen, hal pelamin la yg pada saya agak sukar untuk saya buat keputusan..nak pelamin yang gojes, over the vas, meletops tp dgn bajet yang ciput..korang rasa ada? ahaa! ada okeh..at 1st, saya dah booked pelamin kat butik F (bukan nama sebenar)..kat butik F ni mula-mula saya ngan En.Tunang dh booked package, sepasang baju, pelamin, meja makan, aksesori & etc = RM1,400..that package excluded make up sebab make up saya dah booked dengan orang lain..saya tak nak Butik F yang make up kan sebab majoriti staffnya lelaki yang tak berapa lelaki..tak kuasa nyah..ehee~paham kot..

Even dah booked pelamin, saya masih tak berpuas hati so saya mencuba nasib message my MUA, time bertunang dulu, Mastura kot-kot nasib saya baik dapat la pelamin yang meletops dengan harga "member"..ececeh~tp tak berharap sangat la sebab dah lambat kot nk book sebab setau saya bridal butik member saya ni just ada dalam 2 3 set pelamin ja sebab butik dia di manage kat rumah ja kan..ok..cuba..tup~tup~ she reply me & said YES! got 1 set extra..aiyoo! rasa mau lompat kijang tinggi-tinggi ja tau..then mintak permission from En.Tunang & he approved! wallawehhh~so we all trus booked that pelamin..
woohoo! finally dapat gak pelamin yang mcm diimpi-impikan..hee~suka!

So utk pelamin kat Butik F saya call & bgtau nak cancel pelamin yang dh di booked tu & they all ckp ok..lega~

Dalam bnyk-bnyk gambar pelamin kat bawah ni ada terselit gambar contoh pelamin saya nanti..cuba teka yang mana 1..ahaa! lupa nak bgtau konsep wedding saya nanti Moden Kontemporari..bleh??ehee~







Amacam?? Dah boleh teka tak u olls??ehheee~
Semua pelamin-pelamin kat atas nih cantik-cantik kan??
Apa pilihan pelamin korang??
Share lah..✿◠‿◠


Terima Kasih Daun Keladi.
Nanti Datang Baca Lagi.

2 comments:

Mama Ashraf said... Click To Reply!

as suka pelamin no.2 :D sangat cantik...!!!

::eLeya:: said... Click To Reply!

is it?? a'ah kan..mmg cantik..nampak moden tp yg tu bukan pelamin sy nanti..ehee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...