Love

Tabung Ahmad Sufi

www.tips-fb.com


Ehmm~dah lama cousin saya yg sorang ni tak update blog..
tp lepas saya ternampak title Tabung Ahmad Sufi, cepat-cepat saya buka
blog dia..sedih..tersentuh..
Baby Ahmad Sufi yang comel & sangat kuat ni adalah
anak kepada abg sepupu saya, Romi Agus Shumadi Suhaimi..
tak ada kata lagi yang mampu saya coretkan di sini..
saya tak cukup kuat.. *nangis*

Entry kat bawah ni saya copy directly through my cousin official
blog, K.Yanti, merangkap ibu saudara kepada Baby Ahmad Sufi..

 

Hati siapa yang tak tersentuh ..melihat seorang baby...menderita terlantar dia ats katil dengan wayar berselirat di satu badan..tak ada bahagian pon yang kosong..semuanya berwayar...apatah lagi baby itu adalah darah daging saya sendiri... ya...AHMAD SUFI BIN ROMI AGUS SYUMADI adalah anak saudara saya. Baba Ahmad Sufi adalah abang saya..
Bagi yang belum pernah tahu, Ahmad Sufi dilahirkan pada 12 Mac 2012 di Canberra .Beberapa hari selepas dilahirkan, dia didapati mengahadapi masalah paru2 yang kronik.Ahmad Sufi diterbangkan dengan menaiki helikopter dr Canberra ke Children's Hospital di Westmead , Sydney. Setelah beberapa hari Ahmad Sufi di sana, doktor menjalankan lung bipsy, dimana sel paru2 Ahmad Sufi di ambil untuk dibuat kajian. Namun hasil yang di dapati drpd kajian tidak banyak membantu.
Kos rawatan Ahmad Sufi di hospital berkenaan adalah sebanyak AUD3000.Abang saya , Romi Agus Syumadi Bin Suhaimi yang baru berhijrah ke sana pada Julai 2011 yang lalu tidaklah mampu untuk menanggung kos tersebut . Saya dengan rendah dirinya ingin memohon kepada tuan2dan puan2 yang budiman...supaya dapatlah kiranya menghulurkan bantuan,bagi membantu abang saya meringankan beban abang saya di sana.. Bantuan, sokongan, Doa dan segala usaha anda semua sangat2 SAYA HARAPKAN DAN HARGAI...

BSN: 14133-41-00000395-4 :JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI(Ibu Saudara Ahmad Sufi)
MAYBANK: 152107010378 : JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI

Maya Syuhada Binti Suhaimi(Ibu saudara Ahmad Sufi)
CIMB: 14100000462201

Name : Romi Agus Shumadi Romi Suhaimi(ayah Ahmad Sufi)
Bank: St George Bank
Branch: 112 908
Account No: 411178305

p/s : Setiap kali Allah menguji hambaNya, bermakna Allah syg & cintakan hambaNya..Allah tak akan sesekali menguji hambaNya di luar batas kemampuan mereka..kepada ABG & K.Lina..Allah menyayangi kalian berdua..tabah & kuatlah untuk menghadapinya..kami disini sentiasa mendoakan yang terbaik untuk keluarga kita walau di mana berada..


Terima Kasih Daun Keladi.
Nanti Datang Baca Lagi.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...