Love

Sayang Saya~~

www.tips-fb.com

saya cintakan dia..sumpah~
(◕‿◕✿)

dah lama tak rasa macam ni..
rasa macam baru-baru fallin' love dengan dia..
tak tau nak gambarkan perasaan ni..
sangat2 rasa bahagia..
mau rasa cmni sampai bila-bila..

syg~
leya betul-betul menyesal sebab selalu sakitkan hati syg..
wat syg sedih + kecewa ngan perangai leya..
selalu degil + tak dengar cakap syg..
selalu bantah cakap syg..
maafkan leya syg..

percayala..walaup0n macam2 leya wat kat syg tp syg ttp gak bg leya peluang..
syg baik sgt2..
syg sanggup susah payah bila leya wat perangai gila + melampau..
leya tau syg marah + sedih + kecewa ngan perangai leya tp syg sabar ja..
maafkan leya syg..leya janji takkan ulang lagi suma tu..
leya betul2 menyesal susahkan syg..susahkan suma org..susahkan kawan2 kita..

syg~
terima kasih wat macam2 utk leya..
berkorban macam2 utk leya..
leya janji akan sedaya upaya nak berubah 100%..
nak jadi yg terbaik utk syg..
leya p0n nak berkorban utk syg..
berkorban sampai bila2..

YaALLAH..
aku bersyukur kerna menemukan aku dengan dia..
dia terlalu indah dlm hidupku..
xmungkin aku akan bertemu lelaki semulia + sebaik dia ya ALLAH..
aku tahu KAU Maha Mendengar..mendengar segala doa2ku..
AMIN~~


Terima Kasih Daun Keladi.
Nanti Datang Baca Lagi.

2 comments:

Aini Yusoff said... Click To Reply!

SEmOGA KEBAHAGIAN BERSAMA MU ADIK... amin

::eLeya:: said... Click To Reply!

thanx akak..love u.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...